?

Log in

Call me a safe bet [entries|friends|calendar]
That one girl

[ website | My Greatestjournal ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[30 Apr 2005|12:23am]
I'm a loser. =D
(4). slutwhorecomment

[24 Apr 2005|09:19pm]
Itr is evan.
slutwhorecomment

[18 Apr 2005|08:15pm]
I want *25 crossed out* 50 comments... (=D)
You know whats not going to happen? That...lmao
That was so sad..
Life is sweet
That is all
=D
<33
(52). slutwhorecomment

[10 Apr 2005|12:00am]
WHAT IF...?
» I committed suicide:
» I said I liked you:
» I kissed you:
» I lived next door to you:
» I started smoking:
» I stole something:
» I was hospitalized:
» I ran away from home:
» I got into a fight and you weren't there:
» I said I loved you:
» I asked you to marry me:
» I asked you out:
» I became famous:

I know its been in here like 9540343243421 times but do it the fuck anyway =D
<33
(7). slutwhorecomment

[09 Apr 2005|11:58pm]
Advanced Global Personality Test Results
Extraversion |||||||||||||| 53%
Stability |||||| 23%
Orderliness |||||| 26%
Empathy |||||| 30%
Interdependence |||||||||| 36%
Intellectual |||||||||||||| 56%
Mystical |||||||||||| 50%
Artistic |||||||||||| 50%
Religious |||||||||||| 43%
Hedonism |||||||||||| 50%
Materialism |||||||||| 36%
Narcissism |||||||||||| 43%
Adventurousness |||||||||||||||| 70%
Work ethic |||||||||| 36%
Self absorbed |||||||||||| 50%
Conflict seeking |||||||||||||||||| 76%
Need to dominate |||||||||||||||| 63%
Romantic |||||||||||||||| 63%
Avoidant |||||||||| 36%
Anti-authority |||||||||||||| 56%
Wealth |||||||||||| 43%
Dependency |||||||||||||||| 63%
Change averse |||||||||||||| 56%
Cautiousness |||||||||||||||| 63%
Individuality |||||||||||||| 56%
Sexuality |||||||||||||||| 63%
Peter pan complex |||||||||||||||| 63%
Physical security |||||||||||||||||||| 83%
Food indulgent |||||||||||| 50%
Histrionic |||||||||||||||| 70%
Paranoia |||||||||||||||| 70%
Vanity |||||||||||||||| 63%
Hypersensitivity |||||||||||||||||||| 83%
Female cliche |||||| 30%
Take Free Advanced Global Personality Test
personality tests by similarminds.com



oh yea baby
slutwhorecomment

[06 Apr 2005|02:57pm]
survey thing stolen from amberCollapse )
(2). slutwhorecomment

[05 Apr 2005|11:47pm]
youslashnot: Ive been fucking happier
youslashnot: if thats a bad thing
Andrew6563: well, they probably think it's a bad thing that you're even fucking in the first place...

lmao I love Andrew Bulko...he is the greatest person ever!!! =D

Today was a horrible day..I fucking hate people

People I can think of that I dont fucking hate:
Carl
Devon
Andrew
Stacey
Amber
Kyle
Sam
Alyssa
Tom
Danielle

lmao wow...that was longer than I thought it would be..
oh well, today was fucking horrible...I refuse to go into detail lol

comment if you love me lol I expect no comments...
(28). slutwhorecomment

[04 Apr 2005|11:19pm]
Few people can appreciate my icon...lol well like..two lmao yay! =D
(2). slutwhorecomment

[04 Apr 2005|04:08pm]
Your LJ friends as Serial Killers by truevampiricNTT
Username
Jack the Ripper:mr_chisholm
Necrophiliac:wonderful_x
Knits with their victims' entrails:animeneko89
Wants to kill you:sugar_shot
Will kill you:bloodlustsprite
Obsessive Creepy Stalker:like_ne1_cares
Sniper:downsyndromiluv
Genocidal Person:tokyo_18
You are a:A Postal Worker
And you will kill:xbabicecex
With a:Chicken Sandwich
Quiz created with MemeGen!


lmfao yay!! chemo is jack the ripper...=D
(4). slutwhorecomment

[03 Apr 2005|10:17pm]
I got back from NC yesterday so Im going to tell you all about my trip..haha

Okay, we left on a day and the car ride was scary then we got there and it was really fucking boring. Then we went to the beach and Im not as extremely white as I was lol yay! But now I have an ear infection because I went down a water slide and water went through my ear into my throat and hurt...lol so I was fine then we went to the store and it started hurting and everything was really loud and I went insane...haha I was sitting in the middle of the store like holding my hands over my ears and rocking back and forth because Im really dramatic and it was fun. We went home and it was like..hell..so my mom took me to the emergency room and there were crazy people there and my ear was leaking this nasty fucking brown shit that smelled really bad, and the doctor said that my ear was so swollen he couldnt see my tubes or my eardrum or anything and it was like...bad lol so he gave me zythromax for like the 90th time and cippro which is satan and vicodin for the pain and yea...lol it was fun.

We went to midieval times on wednesday and it was cool..I wanna go again lol our squire dude was really hott...yay! haha and I got a wood sword and its the coolest thing ever!!!! =D then we went back to NC and it was horrible...lol

Dude, I fucking hate my uncle...I went up beside his car when we first got to the beach and I yelled boo in his face and he looked all gay for a second and I started to walk away and was like "kaydee, dont fucking do that please." and he never swears at ANYONE except for me and I hate him...lol

So yea we left to come back up here on umm..friday I think and we ended up staying a hotel in west virgina and it was scary lol there were strip bars everywhere and it was funny..lol yay!

So yea it was scary and I wanted condoms but I couldnt get any...=(

Im done

I love you!!!!!!!!!11!!1111111!!!

<3
slutwhorecomment

[02 Apr 2005|04:09pm]
Let's see if KayDee likes her ell jay now.

Gee if she would have told me what colors..

But no, she had to be a stupid slutfacewhore.

=D

I love you KayDee
slutwhorecomment

[01 Apr 2005|01:31pm]
I dont think we are ever going to leave lol
Grr
Bye
<3
slutwhorecomment

[01 Apr 2005|10:49am]
Im leaving soon to come home and Im happy lol I miss the boringness of MI because its better than the boringness here haha Ill write about the beach and stuff when I get home.

Have a nice day!
<3
slutwhorecomment

[31 Mar 2005|04:06pm]
Hokay..I just back from the beach and I was gonna update but now Im too lazy =D so Ill do it when I get back up there...on saturday lol not like anyone cares lol

I had more fun than I thought I would though

Bye!
<3
slutwhorecomment

[29 Mar 2005|04:20pm]
muah hahaha I know KayDee's password. =D

Bet you will never guess who this is.

Oh KayDee will be suprised when she finds out that someone else wrote in her livejournal. tee hee. But it's all good. I don't care. Because... she loves it?

Anyway... today has been kind of boring so far. Idk... blah.

Yeah I'm fucking addicted.
(3). slutwhorecomment

[26 Mar 2005|11:32am]
Did I already update and say that Im here?
I dont know lol well yea Im in NC and its hot and grr lol its really boring and my entire family is insane. We were in ohio and Evan got a parfait thing from mcdonalds and my mom threw her pillow at her and Evan was like "there is parfait on my pillow" and my mom was like "no there's not" and Evan was like "THEN THERE'S PARFAIT ON MY PILLOW!!!!!" lmao it was the greatest thing ever. And we were at wafful house and it made me happy haha then there was this crazy guy in virgina and he had something under his shirt...it was scary...then we got here and I was afraid of cockroaches and today Ive been tickling my very hyper four year old extremely southern cousin haha he's carzy!! hes so cool though, I love little kids
that sounded wrong!!
ok Im done who wants to come save me? lol
i love you
bye bye
<3
(7). slutwhorecomment

[24 Mar 2005|09:07pm]
[ mood | blah ]

I have to go to church on Sunday and I have no nice clothes
That sucks
I lost my cellphone at the movie theatre
That sucks
My mom is calling the theatre
Yay
Patrick the little man that works there is going to look for it
I STILL haven't packed
Im going to be awake for like 16 hours straight or something because I suck at sleeping in the car
Haha
My dad wont go to bed
My back hurts
Me and Devon aren't fighting anymore
Thats cool
I went to the movies with Devon and Alyssa today
Everyone was old
There was a crazy he/she
It was scary
I have a popcorn helmet
I have to go help
Ew
I love you all
I will be back next saturday
<3

(4). slutwhorecomment

[23 Mar 2005|10:51pm]
Today was horrible

Im just going to have a new icon like every other day

We are leaving tomorrow

*goes on crazy rampage*

Im done

Fuck off

<3
(1). slutwhorecomment

[22 Mar 2005|07:57pm]
Ok, now life is like seriously wonderful, my true love, everytime I sign on to livejournal...*sigh* =D

<3
(3). slutwhorecomment

[21 Mar 2005|04:40pm]
Okay, so Im going to NC for nine days and I dont wanna go. =( We're leaving Friday and coming back next Saturday. I guess we are gonna go to the beach for three days or something and Im going to be completely miserable lol I hate going down there, the only thing that ever happens is people fight. Anyone want to voulenteer to let me stay with them for nine days? haha

Im gonna go be bored now...so yea...lol

<3
(5). slutwhorecomment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]